Sergio Herman’s restaurant ontruimd vanwege brand in keuken

En de schade was nog te overzien...

Lees ook

Dit weekend was het even spannend in Antwerpen. Sergio Herman's restaurant The Jane zat namelijk vol met gasten, maar moest ontruimd worden vanwege een brand in de keuken.

LEES OOK: Ellemieke Vermolen staat stil bij overlijden zoontje

Het vuur in de keuken ontstond nadat een grote steekvlam de afzuigkap raakte. Het raakte daarna ook het dak, maar verder was het vuur gelukkig snel onder controle. Naast de heftige schade in de keuken zijn er gelukkig geen gewonden. Het restaurant zat namelijk vol met honderd gasten en vijftig personeelsleden. Geluk bij een ongeluk dus.

Michelin

Restaurant The Jane in Antwerpen is door de Nederlandse topkok Sergio Herman in 2014 geopend en kreeg binnen twee jaar al twee Michelinsterren. Om weer volop te kunnen genieten van het lekkere eten en het prachtige restaurant zul je helaas wel even moeten wachten. Het restaurant sluit namelijk een maand zijn deuren om alles weer op orde te krijgen en de gasten daarna weer met open armen te ontvangen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door The Jane Antwerp (@thejaneantwerp) op

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door The Jane Antwerp (@thejaneantwerp) op

BEELD: BSR AGENCY, INSTAGRAM

Laatste nieuws

Zie ook