Heidi Klum en Lidl beleefden gisteren in New York de wereldpremière van de collectie ‘Esmara by Heidi Klum’. Wat? Lidl & Heidi Klum & fashion? Ja, het is vanaf nu een combinatie.
Samen met 350 gasten genoten ze van een spectaculaire show in een speciale Lidl #LETSWOW-supermarkt. De winkelketen had niet gekozen voor de traditionele catwalk maar voor een interactief supermarktdecor dat de roots van Lidl op creatieve en speelse wijze in beeld bracht. Tijdens de twee uur durende show toonden Heidi Klum en 35 modellen alle 84 collectiestukken: van laarzen met panterprint en blazers met pailletten tot jacks van echt leer. We love it!
“Er is geen betere plek dan New York en geen beter moment dan de Fashion Week om onze internationale collectie te presenteren. Dit was de publieke aftrap van onze samenwerking met Heidi Klum. Nu kunnen we niet wachten tot in Nederland op 18 september de verkoop start,” aldus Christine Braun, woordvoerder van Lidl Nederland.