Wat Cindy Crawford doet om 51 jaar er als 31 jaar uit te laten zien

Iedereen die door Cindy Crawfords Instagram scrolt moet haast wel hetzelfde denken: hoe ziet het 51-jarig...

Lees ook

Iedereen die door Cindy Crawfords Instagram scrolt moet haast wel hetzelfde denken: hoe ziet het 51-jarige model er in vredesnaam nog zo runway-ready uit zoals ze deed in het midden van de jaren 90?

Eten

Ze start haar dag altijd met een kop groene thee. In 2015 vertelde ze ELLE: “Ik voel me goed met groene thee. Mijn lichaam wil dat elke ochtend.” Als ze haar cafeïne kick heeft gehad, is het tijd voor een gezond en stevig ontbijt. “Het is echt belangrijk om de dag goed te beginnen. Het is heel gemakkelijk om te bepalen wat je eet voor het ontbijt als je thuis bent.” Ze vertelt dat zij begint met een proteïne shake met amandelmelk, kokosmelk en proteïne poeder, waar ze meer energie van krijgt. Daarna neemt ze een speltmuffin, vertelt ze Allure.

Voor de lunch is er een salade. “Ik voel me beter met eiwit, dus ik doe er kip of vis in.” Na haar lunch neemt ze altijd een stukje pure chocola, zodat ze geen enorme cravings krijgt. Het supermodel is wel pro-snack, ze vertelt ELLE dat je betere beslissingen maakt als je jezelf blijft voeden. Het houdt je bloedsuikerspiegel op pijl. “Ik heb een kleine snack in de middag. Amandelen, een appel en een plakje kaas of hummus met selderij of glutenvrije brownies. Als avondeten eet ze graag kalkoen met rauwe spinazie, zalm, aardappelpuree of asperges. Belangrijk voor haar is ook dat eten een ‘familieding’ is, dus ze heeft graag haar kinderen en man bij haar aan tafel.

Sporten

Aan Shape vertelt ze dat ze drie keer per week sport met haar trainer Sarah Hagaman. Ze doet dan circuittraining met gewichten, machines en haar eigen gewicht. Als ze een wandeling of fietstochtje in haar drukke schema kan plannen, is dat een goede bonus. Maar ook zij heeft weleens geen zin om naar de sportschool te gaan. Het hebben van een gepland regime zorgt ervoor dat ze gemotiveerd blijft om de beste versie van zichzelf te blijven. “Het hebben van geplande afspraken helpt. Op die manier hoef ik er niet echt over na te denken. En gezond eten is steeds eenvoudiger geworden, omdat ik weet hoeveel ik me beter voel als ik goed eet.”

BRON: GOODHOUSEKEEPING

LEES OOK:

Laatste nieuws

Zie ook