Glamour met een knipoog

#IMNOANGEL VAN LANE BRYANT

Het Amerikaanse merk Lane Bryant lanceert de campagne No Angel. Het merk is gespecialiseerd in kleding voor vrouwen met...

#IMNOANGEL VAN LANE BRYANT

Het Amerikaanse merk Lane Bryant lanceert de campagne No Angel. Het merk is gespecialiseerd in kleding voor vrouwen met een maatje meer, waaronder ook lingerie. Het merk wil een duidelijke boodschap geven aan de Victoria’s Secret Angels: ‘Wij zijn misschien geen Angels, maar wél sexy.’ We agree: alle vrouwen zijn mooi, ook die met een maatje meer; en dat is waar #IMNOANGEL van Lane Bryant om draait.

We're so proud to see everyone embracing our message. #ImNoAngel

Een foto die is geplaatst door Lane Bryant (@lanebryant) op

#IMNOANGEL

Marquite Pring, Ashley Graham en Candice Huffin zijn het gezicht van de nieuwe campagne en zijn hier trots op. Ashley Graham:

Door mijn rok heen zie je misschien wat cellulitis, maar dat kan me niets schelen.

De campagne wordt massaal gesteund. Hou de hashtag #imnoangel maar in de gaten!

How boring would it be if we were all the same?

The face you make when @cassblackbird shoots you.. #imnoangel #retouchfree #beautybeyondsize

Een foto die is geplaatst door A S H L E Y ? G R A H A M ™ (@theashleygraham) op

A BODY FOR EVERYBODY

Eind vorig jaar lanceerde Victoria’s Secret een campagne voor hun ‘body’-collectie met drie graatmagere modellen met als slogan: ‘The Perfect Body’. Dat leverde aardig wat kritiek op. Het ging zelfs zo ver dat drie Amerikaanse vrouwen een petitie tegen de campagne startte. Zij haalden 30.000 handtekeningen op en twee weken later werd de slogan veranderd in ‘A body for every body’. Want tja Victoria's Secret, wat ons betreft hebben deze #IMNOANGEL vrouwen ook gewoon een prachtig lichaam.

Meet @itsjustinelegault. She's completely amazing. (And you're completely about to fall in love with her.) #ImNoAngel

Een foto die is geplaatst door Lane Bryant (@lanebryant) op