Fantastische verpakte parfum van Moschino

Fantastische verpakte parfum van Moschino! Jeremy Scott, creatief directeur van Moschino, weet als geen ander hoe je op...

Fantastische verpakte parfum van Moschino! Jeremy Scott, creatief directeur van Moschino, weet als geen ander hoe je op moet vallen. En niet alleen in zijn fashion statements. Ook qua parfums. Zijn eerste geur, Toy, verpakte hij in een teddybeer. En ook deze keer is hij los gegaan. De nieuwe geur heet Mochino Fresh Couture en is geïnspireerd op de modecollectie van dit voorjaar (Moschino SS16, zie video hieronder) en legt de nadruk alledaagse producten. Het resultaat: een fles allesreiniger. Dat is zeker ‘fresh’.

Campagne

Het gezicht van de campagne, gefotografeerd door Steven Meisel, is supermodel Linda Evangelista. De geur bestaat uit frisse ingrediënten. Zo zijn er accenten van mandarijn en bergamot, verrijkt met exotische ylang-ylang, met in de basis helder hout en witte patchoeli. Maar het allerleukst blijkt de flacon allesreiniger, verpakt in een elegant, wit doosje. ‘Fresh Couture’ is verkrijgbaar in 30, 50 en 100 ml Eau de Toilette (vanaf maart in Nederland verkrijgbaar, kijk nu voor meer info op Moschino.com)

#Repost @belenrodriguezreal ??? •SO FRESH• @moschino #freshmoschino #belenrodriguez @itsjeremyscott #moschino

Een foto die is geplaatst door Moschino (@moschino) op

Laatste nieuws