WIN: 4×2 kaartjes voor de film ‘I Feel Pretty’ met Amy Schumer (GESLOTEN)

Beau Monde mocht aanwezig zijn tijdens de release van de nieuwe komedie film 'I FEEL PRETTY'.

Kaboom! Er is weer een nieuwe film met onze grote vriendin Amy Schumer. Een paar woorden: vrouw krijgt een klap en heeft ineens al het zelfvertrouwen van de wereld. Reden genoeg om de preview te kijken en dít is wat we ervan vonden.

Amy vertolkt de rol van Renee Bennett die tijdens de film van gedaante verandert, althans dat denkt ze. In het echt heeft Renee gewoon een harde klap tegen haar hoofd gekregen wanneer zij heel ongelukkig van de racefiets valt. Haar negatieve zelfbeeld (lees: dik, lelijk, onzeker) is plots verdwenen en Renee krijgt hierdoor een enorme zelfverzekerdheidsboost. Ineens durft ze grote stappen te zetten in het leven en dan vooral op carrièregebied.

Glamour

Renee werkt voor het voor ultrafancy beautymerk Lilly Leclair, maar het verstopte baantje in de viezige kelder is nu niks meer voor haar. Ze besluit te gaan solliciteren op de vacature receptioniste op, jawel, hét hoofdkantoor. De nu zelfverzekerde Renee gaat op gesprek bij supermodel Naomi Campbell (Helen), rockt het sollicitatiegesprek en krijgt de kans te werken achter de balie van het glamoureuze bedrijf. Ze is geheel op haar plek in het wereldje en krijgt al gauw een promotie door iedereen om haar vingers te winden. Haar leven is geweldig: dure etentjes, fijne feestjes, hippe vriendinnen en zelfs een nieuwe liefde. Maar wat gebeurt er wanneer ze er achter komt dat eigenlijk niks veranderd is?

Mindchange

'I FEEL PRETTY' is zeker de moeite waard om te bekijken. We kunnen ons er dan ook goed in vinden, want we zijn het jammer genoeg allemaal wel eens: onzeker. Maar met een simpele mindchange zoals die van Renee zal het ons leven een stuk leuker én makkelijker maken. 'I FEEL PRETTY' is dus niet alleen een film om te lachen maar zit er ook een wijze les in verstopt. De film is vanaf 3 mei in de bioscoop te zien.

Win kaartjes

– Like onze Facebookpagina
– Vul het winformulier in!