slogan

Sneaky Thaise prinses pitcht haar land én haar label

::

Prinses Sirivannavari, dochter van de koning van Thailand, was aanwezig bij 'L'art et l'âme de la Thaïlande' (de kunst en de ziel van Thailand), het gala dat het land (en haarzelf) in het zonnetje zette in de reuring rond Paris Fashion Week.

En Hare Koninklijke Schnabbelaar was daar niet zomaar. Kosten noch moeite waren gespaard in het LeGrand in Parijs om de prinses, sorry, 'de nationale identiteit van Thailand', een beetje leuk te presenteren aan een jong en welvarend publiek.

'De lieveling van de koning is zeer bekend met de Franse samenleving,' zo luidde het persbericht. 'En is zich bewust van het potentieel van de Franse markt.'

Wat een uiterst beleefde manier is om te zeggen dat de prinses, het Thaise toeristenbureau en de ambassadeur in Frankrijk handig samenwerkten om het hogere segment van de markt te attenderen op all things Thailand.

Waarbij Sirivannavari ook haar eigen collectie nog even handig in beeld bracht.

"Ik hou van producten die uniek zijn en van hoge kwaliteit zijn," aldus de prinses. Om daar onmiddellijk vroom aan toe te voegen: 

"Maar ik wil ook Thaise tradities en wijsheid eren en het ecotoerisme stimuleren." Tuurlijk meid.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Kullawit Laosuksri (@kullawit) op

De royal aanbidding was soms best een beetje ongemakkelijk...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Harper's BAZAAR Thailand (@bazaarthailand) op

...en de prinses zelf was zich ook zeer bewust van de camera's. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Royal World Thailand 🇹🇭 (@royalworldthailand) op

Het was de eerste keer dat we haar hoorden spreken en ze was best een peu nerveu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Kanchana Montraporn (@kmontraporn) op

En uiteraard droeg ze Sirivannavari Couture. Prinses naar ons hart! 

 

Foto's © Sirivannavari Bangkok