Eerste lifestyle-producten van hertogin Meghan zijn gespot!

Een smakelijke teaser voor Megs nieuwe merk!

Vorige maand wist Meghan Markle, de hertogin van Sussex, vriend en vijand te verrassen met de launch van haar merk American Riviera Orchard. Hoewel het na de veelbelovende onthulling eventjes stil werd rond het lifestyle-label, zijn nu dan ein-de-lijk de eerste items in het openbaar gespot!

American Riviera Orchard

Met een dromerige video van Meghan in de keuken werd het grote nieuws bekendgemaakt: de hertogin onthulde medio maart dat zij als zakenvrouw het label American Riviera Orchard lanceerde.

Er werd meteen volop gespeculeerd over wat we van het label mochten verwachten. Een voor de hand liggende optie was een lijn culi-producten gezien de beelden uit de keuken. Uit trademark-aanvragen zou blijken dat de hertogin echter bijzonder breed zou inzetten met haar merk. Van bakproducten tot hondenvoer en van tuingereedschap tot yogamat: opties genoeg!

Eerste onthulling

Maar goed, zoals geldt met elk ambitieus merk: eerst zien, dan geloven. En nu hebben we dan eindelijk maar toch de eerste beelden van een setje American Riviera Orchard-producten!

american riviera orchard
Beeld: Instagram Stories @mrstracyrobbins

Zo deelt designer Tracy Robbins, één van Meghans goede vriendinnen, het bovenstaande kiekje via haar Instagram Stories. “Bedankt voor het heerlijke mandje! Ik ben helemaal weg van deze jam, dus ik weet nog niet of ik ‘m met iemand zal delen”, schrijft ze erbij. “Bedankt M!”, sluit ze haar berichtje af.

Op het kunstige kiekje valt bovendien te zien dat dit een bijzonder exclusief potje jam is – er zijn slechts 50 van gemaakt, volgens het label.

Beeld: Instagram Stories @delphineblaquier

Ook Delphine Blaquier, de echtgenote van polospeler Nacho Figueras (die dan weer goed bevriend is met Harry), heeft een potje van de limited edition jam ontvangen. Ook zij is er goed over te spreken, valt in de tekst op de foto te lezen.

Nu moeten we heel eerlijk zijn: de potjes jam zien er heel appetijtelijk uit, maar een limited edition broodbeleg klinkt toch wel een béétje als een product voor wanneer je echt niet meer weet waar je je geld aan moet uitgeven, non?

Launch

Ach ja, elk merk moet érgens beginnen, en het past natuurlijk helemaal bij H&M om hun grootse plannen lekker klein en eco-verantwoord te teasen. Hopelijk betekent deze kleine glimp van de eerste American Riviera Orchard-producten in elk geval dat we binnenkort eindelijk meer te zien krijgen van Meghans lifestyle-merk. Wij wachten geduldig af!

Bron: Hello! Magazine | Beeld: NL Beeld

Laatste nieuws