Ambitieus, vol levenslust en in de bloei van hun leven, het overkwam Damanja, Patty, Maud en Jolijn. Bij hen werd borstkanker geconstateerd.
Van de een op de andere dag staat je leven stil, door een knobbel in je borst. Waar voor deze powervrouwen tot dat moment de wereld aan hun voeten lag, hadden zij nu ineens een 'tietel': Borstkankerpatiënt. “Waar je eerst dansend door het leven ging, ben je nu blij als je de wind door je haren mag voelen of mag genieten van de zonnestralen of regendruppels op je snoet”.
Hoewel 1 op de 7 vrouwen in Nederland de diagnose borstkanker krijgt, heerst er een enorme taboe rondom het onderwerp borstkanker. Zo’n heftige ziekte heeft een enorme impact op het leven van deze vrouwen en dat van de mensen om hen heen. Om het serieuze onderwerp (meer) bespreekbaar te maken, heeft voedselproducent Magioni iets bedacht. "Streven naar een wereld waarin je niet hoeft kiezen tussen lekker en gezond is een mooi doel, maar soms heb je geen invloed op je gezondheid. Hoe bewust je ook leeft, sommige dingen overkomen je. Zo is het ook met borstkanker. Daar kan geen bloemkoolpizza tegenop, helaas."
Een bericht gedeeld door Magioni (@magionipizza) op
Met deze campagne wil Magioni op een luchtige manier een heel belangrijk onderwerp bespreekbaar maken, het gesprek openen en zelfonderzoek aansporen. "Pizza eet je met vrienden en familie. Met de roze Titza’s op basis van bloemkool willen we op een luchtige manier, een belangrijk onderwerp bespreekbaar te maken. Ga tijdens een avond met een Magioni Titza het gesprek aan over borstkanker."
Bedankt voor je aanmelding! Let op: je ontvangt binnen 10 minuten een mail om jouw e-mailadres te bevestigen.
De limited edition Titza ligt vanaf oktober exclusief in de schappen bij Jumbo en van elke verkochte Magioni Titza gaat er €1 naar Pink Ribbon. magioni.com
Misschien ook voor jou:
Herfst-Aanbieding: 5X BEAU MONDE voor €15 i.p.v. €26,25