Gwyneth Paltrow kruipt voor de nieuwe campagne van make-upmerk Max Factor in de huid van legendarische sterren als Audrey Hepburn, Brigitte Bardot, Madonna en Farrah Fawcett. Doel van de campnagne? De make-uptrends uit de jaren '50 tot '80 laten zien. Lees hier meer!
Oprichter Max Factor (geborden als Maksymilian Faktorowicz) is de oprichter van het merk, dat inmiddels al meer dan 100 jaar bestaat, en werkte destijds met Hollywoodsterren als Clara Bow, Judy Garland en Jean Harlow. Zijn werk had grote invloed op vrouwen over de hele wereld.
Met de paplepel Gwyneth Paltrow kwam al op jonge leeftijd in aanraking met make-up: "Ik herinner me dat ik met mijn moeder, Blythe Danner, op filmsets was en toekeek hoe ze werd opgemaakt. Er is een foto waarop ik op haar schoot zit en haar lippen stift. Ik was altijd omringt door make-up en visagisten." Sinds 2012 werkt de actrice samen met Max Factor en is vooral een groot fan van de mascara's van het merk.