Zara Phillips, dochter van prinses Anne, kleindochter van de Queen, moet zelf de kost verdienen. En dankzij de royal connecties lukt dat buitengewoon goed.
Zonder die hechte familiebanden met de Windsors zou het paardenmeisje (ze won een Olympische medaille als springruiter) vermoedelijk nooit als model / gezicht / ambassadeur / whatever zijn gevraagd door andere Musto (outdoorkleding), Landrover en haar nieuwste opdrachtgever: juwelenlabel Calleija.
Dat brengt de Umbridled Elegance collectie uit 'met hippische elementen' en haar naam er prominent bij.
Het is even zoeken in de ontwerpen, maar met een beetje fantasie valt er een stijgbeugel te ontdekken in de oorhangers van quartz en diamant en een zadel in een van de ringen (te zien in het filmpje onderaan). Zara en John Calleija leerden elkaar in 2013 kennen in de paardenwereld.
"Vanaf onze eerste ontmoeting heb ik al een enorme klik met Johns ontwerpen," zegt Zara, getrouwd met Mike Tindall, moeder van twee dochters. "Toen we het hadden over een samenwerking waren we het er snel over eens dat, om iets te maken dat onze persoonlijkheden uitstraalt, we allebei bij het hele proces betrokken zouden moeten zijn. Ik ben heel blij met het resultaat."
De campagne is zo te zien geschoten op Gatcombe Park, het landgoed van prinses Anne, waar ook Zara met haar gezin woont. Aan de bloesem te zien in het voorjaar van 2018, toen ze zwanger was van dochter Lena.
Foto's © Calleija