Webgigant Amazon zet de lingerie- en badmode van Sylvie Meis in om vaste voet aan de Nederlandse grond te krijgen. De outfits gaan nu voor dumpprijzen van de hand.
Prime Day
Onder het oog van de massaal uitgelopen Duitse pers presenteerde Sylvie Meis vorig jaar zomer haar eigen lingerielijn Sylvie Flirty Lingerie, die ze met Amazon Fashion op de markt bracht. Lange tijd leken de sexy setjes geen hit te worden. Daar komt nu mogelijk verandering in, want Amazon gaat de lingerie- en badmode gebruiken om hun koopjesevenement Prime Day in ons land te promoten.
Dumpprijzen
Het pikante ondergoed, waar de sexy Sylvie zelf model voor heeft gestaan, wordt op Amazon inmiddels een stukkie goedkoper aangeboden, met kortingen tot wel 70 procent.
Hunkemöller
Meis - die recent bekendmaakte terug te keren als jurylid bij het Duitse tv-programma Das Supertalent - stopte in 2017 na vijf jaar met haar modellenwerk voor lingeriemerk Hunkemöller. De presentatrice gaf aan helemaal op eigen benen te willen staan, waarna ze in september vorig jaar haar eigen lingeriemerk lanceerde.
BEELD: AMAZON, BRON: PANORAMA