Eloise van Oranje blijft ons verrassen. De gravin heeft zich inmiddels bewezen als heuse influencer, fashionista én tv-ster, en daar komt nu nog een mooie titel bij. Eloise toont zich namelijk een ware onderneemster nu haar eigen website is gelanceerd.
Twee soorten royals
Hoewel elke royal natuurlijk anders is, kunnen we leden van de koninklijke families wereldwijd grofweg in twee categorieën verdelen: de royals die van hun privileges genieten zonder daar al te veel tegenprestaties voor te leveren en hun tijd vooral spenderen aan luxe etentjes en fancy events, én de royals die keihard werken om van positieve invloed te zijn op maatschappelijke kwesties. En hoewel Eloise ook heus weleens geniet van een royal feestje op z'n tijd, kunnen we wel stellen dat de gravin ongetwijfeld in de laatste categorie valt.
My Lima Lima
Elo werkt steeds harder om te bewijzen dat ze écht wel meer is dan een 'gravinfluencer'. Samen met haar compagnon Thomas Latcham is ze al maanden bezig met het opzetten van My Lima Lima: een bedrijf dat geld inzamelt voor goede doelen door luxe tweedehands kleren en accessoires te verkopen. Haar eerste grote mijlpaal voor het bedrijf heeft Eloise nu te pakken: de website van My Lima Lima is gelanceerd.
Goede doelen
Met het opzetten van My Lima Lima bewijst Elo opnieuw dat ze het belangrijk vindt om zich in te zetten voor een betere wereld. Haar businessplan? Fashion lovers items laten doneren die én een tweede leven krijgen én geld opleveren voor goede doelen. Daaronder vallen als eerste ondersteunende doelen Kids Rights en Stichting Everyday People. Een mooi begin, al streven Elo en Thomas ernaar om zich uiteindelijk in te zetten voor nog grotere doelen die opkomen voor de gelijkheid van allerlei groepen in de samenleving.
Gezien Eloises kringen zou het straks zomaar kunnen dat er een japon, tas of stel muiltjes van nichtje Amalia of tante Máxima op de website verschijnt... In de gaten houden dus!
Bron: All Things Amalia, Beau Monde archief | Beeld: NL Beeld
- STAD, 20-04-2023, Cafe van Zuylen Omdat LINDA. dit jaar 20 jaar bestaat lanceren we ons eigen bier in Cafe van Zuylen, Amsterdam tijdens een kleine domibo. FOTO: Brunopress/Patrick van Emst Op de foto: Eloise van Oranje