Meghan Markle beheerde ooit het populaire lifestyle blog genaamd The Tig. Kort nadat de relatie tussen Meghan en prins Harry werd bevestigd, ging de website offline. Ook moeten we haar al een geringe tijd missen op Instagram. Tot nu, want Meghan heeft na vier jaar haar comeback gemaakt met een mysterieus nieuw project!
Leven als niet-royal
Lang voordat Meghan Markle met prins Harry trouwde, was ze al een succesvol actrice, zette ze zich in voor goede doelen, werd ze aanbeden om haar stijl én was ze lifestyle blogger. Op haar website, The Tig, schreef ze over haar ervaring als biracial kid en interviewde ze bekende mede-celebrities zoals Serena Williams en Priyanka Chopra. Maar ook pende ze artikelen over haar favoriete vakantiebestemmingen, recepten en hield ze een shopping wishlist bij.
Toen bekend werd dat Meghan een relatie had met prins Harry, ging de website snel offline. Maar nu het al een tijdje geleden is dat Meghan en Harry afstand hebben gedaan van het Britse koningshuis, begon er weer iets te kriebelen bij de hertogin.
Terug van weggeweest
Volgens Britse media heeft Meghan donderdag een gloednieuw lifestylemerk gelanceerd, genaamd American Riviera Orchard. Dit doet ze met een Instagram-account én eigen webpagina. Enne, op het account is te lezen dat het door Meghan zelf wordt beheerd. 'De hertogin van Sussex, opgericht in 2024.' La Markle is na vier jaar dus terug op de gram!
En niet zonder succes, want het account verzamelde in enkele uren tijd al ruim 300.000 volgers. De Amerikaanse entertainmentsite Page Six meldt dat Meghan zich gaat richten op lifestyle, eten en drinken. Ook zouden we kookboeken van de hertogin mogen verwachten. Via haar allereerste Instagram story deelt Meghan dan ook een filmpje waarin zij aan de kook is.
Persoonlijk account
Hun eigen, en inmiddels allang weer non-actieve, account was ook ooit een groot succes op Instagram. Ze hadden binnen een mum van tijd miljoenen volgers en we werden regelmatig verblijd met wat persoonlijke kiekjes van het stel: baby Archie en behind the scenes foto's tijdens staats- en werkbezoeken. Als we royaltykenner, Omid Scobie, mogen geloven waren veel beelden die het paar deelde dus echt een persoonlijke keuze en waren ze heel betrokken bij het hele Instagram-proces. Wat waarschijnlijk de grote populariteit verklaarde.
Afijn, de hertogin weet dus als geen ander hoe sociale media je kan laten groeien en je een stem geeft. En nu Meghan niet meer naar allerlei protocollen hoeft te luisteren, zijn we erg benieuwd naar alle content die we voorbij gaan zien komen!
Bron: Instagram @americanrivieraorchard, RTL Boulevard, Archief | Beeld: NL Beeld