Staan grote plannen Meghan Markle nú al op pauze?

Slecht nieuws voor fans van Archetypes!

Even leek het erop dat Meghan Markles podcast, Archetypes, binnenkort nieuw leven werd ingeblazen. Inmiddels zouden die plannen echter alweer stilliggen. Volgens verschillende bronnen heeft dat echter een goede reden!

Archetypes

Eerder dit jaar was er nog goed nieuws voor fans van Archetypes, de podcast die hertogin Meghan in 2022 lanceerde op Spotify. Nadat die samenwerking (weinig vriendschappelijk, als we Spotify-insiders mogen geloven) ten einde kwam, werd het even stil rond de show. In maart was er echter het heuglijke nieuws dat de podcast een nieuw thuis én een nieuw jasje had gekregen.

Dit was geen totale verrassing voor volgers van de Duchess of Sussex: in februari had Meghan namelijk al aangekondigd dat zij de handen ineensloeg met het platform Lemonada.

Seizoen twee?

Het moest het startschot zijn voor een relaunch van Archetypes. Zo werd begin vorige maand nog groots aangekondigd dat de podcast naast Spotify nu ook op ándere plekken beschikbaar zou zijn. Over een mogelijk tweede seizoen hielden de partijen de lippen nog stijf op elkaar, maar de geruchtenmolen wist het zeker: het volgende seizoen van Archetypes was in aankomst.

Toch lijkt de vernieuwde productie nu al on hold gezet te zijn. Royalty watcher Richard Eden schrijft dat de relaunch nog minstens tot volgend jaar op zich zal laten wachten. Naar verluidt zou het eraan liggen dat Meghan au moment een bijzonder bezig bijtje is. Zo werd twee weken geleden immers aangekondigd dat zij een nieuwe serie voor Netflix zou produceren, over ‘koken en tuinieren, entertainment en vriendschap’.

“Lemonada wil niet dat de launch van de podcast overschaduwd wordt door de nieuwe serie van de voormalig actrice”, schrijft Eden voor The Daily Mail. “Lemonada zou zich ook zorgen maken om planningsproblemen met de launch van de podcast en die van Meghans lifestyle-merk, American Riviera Orchard.

Tip: volg je Beau Monde al op Pinterest? Hier delen we regelmatig leuke royal updates en glamoureuze nieuwtjes!

Ondernemende dame

Natuurlijk weten we wel dat de hertogin al jaren een ondernemende powervrouw is. Onlangs lanceerde ze na vier jaar afwezigheid van de socials haar nieuwe label: American Riviera Orchard met een gloednieuw Instagram-account. Ook heeft het merk inmiddels z’n eerste items naar enkele mensen uit de inner circle van de hertogin gestuurd.

Het zou gaan om een reeks limited edition jampotjes, waarvan slechts vijftig in omloop zijn. Designer Tracy Robbins en ondernemer Delfina Blaquier deelden al een paar sneak peeks van de bijzonder appetijtelijke producten.

Het lijkt erop dat Meghans prioriteiten voorlopig dus liggen bij het lanceren van haar nieuwe merk. En daarna zit de Duchess natuurlijk vol nieuwe ervaringen en verhalen voor een volgend seizoen van Archetypes. Toch, Meghan?

Bron: The Daily Mail, Beau Monde archief | Beeld: NL Beeld

Laatste nieuws