Hun Spotify-deal zagen ze misschien in rook opgaan, maar de samenwerking tussen prins Harry, Meghan Markle en Netflix lijkt nog altijd een succes. Zo werken de Sussexes nog aan meerdere series voor de streaming-gigant, waaronder een documentaire die draait om Harry's favoriete tijdverdrijf: polo!
POLO
Ja, je leest het goed: gisteren heeft Netflix een trailer uitgebracht voor de documentaire POLO, een serie die volledig draait om de polosport. Harry is (net als broer William) al jarenlang fervent polospeler, en hij is dan ook goed bevriend met verschillende internationale polosterren. Zo is goede vriend Nacho Figueras ook te zien in de trailer, net als verschillende andere polo-grootheden.
Real Housewives of Montecito?
De serie heeft vijf afleveringen waarin het reilen en zeilen van de sterspelers rond de U.S. Open Polo Championship in Florida centraal staat. Niet alleen draait het om hun prestaties op het sportveld, maar we krijgen ook een flinke portie drama uit de persoonlijke sfeer te zien, blijkt wel.
"Zeker, het is erg glamoureus. Het is ook een sexy sport. Dirty, sweaty mannen te paard...", horen we onder meer. Daarnaast komt er een bijzondere rivaliteit tussen vader en zoon aan bod én spelen de wives and girlfriends ook een rol. Zo lijkt deze serie meer op een reality-serie dan een echte docu, maar goed. Wij klagen niet over een extra portie glamour, sex appeal en drama, natuurlijk.
Dat de nieuwe serie een paar reality-achtige trekjes heeft, is op zich niet heel gek. In haar podcast Archetypes verklapte Megs al eens dat zij groot fan is van de Real Housewives-series. Zo grapte ze tegenover presentator Andy Cohen dat haar gesprek met hem haar auditie was voor The Real Housewives of Montecito.
Wie weet: zou Meghan zelf ook een glamoureus bijrolletje hebben in POLO? Wij zien mogelijkheden om die reality-droom in verwachting te laten gaan!
Druk paar
Naast POLO werken Haz en Megs naar verluidt aan nog een set projecten voor Netflix met hun bedrijf Archewell Productions. Het zou hier gaan om een verfilming van het boek Meet Me at the Lake.
Het tweede project zou draaien om allerlei culi- en lifestyle-projecten van Meghan, en moest naar verluidt samenhangen met haar merk American Riviera Orchard. Nu dat label echter met allerlei romslomp kampt rond de naamgeving en merkrechten, is het nog maar de vraag wanneer we haar nieuwe serie te zien krijgen.
Tot die tijd kunnen we ons dus in elk geval vermaken met POLO. Deze serie is namelijk al vanaf 10 december te zien bij Netflix. Zet die popcorn maar klaar!
- Hello! Magazine, Netflix
- NL Beeld