Glamour met een knipoog

De kracht van een rollup banner!

Rollup banners zijn een soort oprolbare spandoeken. Noem het staande posters. Ze zijn vaak meters hoog en niet te missen door passanten, dus een bewezen manier om op te vallen met jouw onderneming.

De kracht van een rollup banner!

Op beurzen, markten, braderieën en andere evenementen waar je doelgroep overweldigd wordt met informatie en prikkels, vormen rollup banners een herkenningspunt voor jouw stand. Maar ook in andere situaties, en soms zelfs dagelijks. Onderstaand lees je waarom je voor dit multifunctionele reclamemateriaal kiest, kortom: de kracht van een rollup banner.

Overal een professionele presentatie

Rollup banners laten zien dat jij aandacht besteedt aan de uitstraling van je organisatie. Of dit nu een eenmansbedrijf of grotere onderneming betreft. Voor elk bedrijf geldt dat reclame maken niet de core business is, maar dat het er wel bijhoort. Dan kun je dat maar beter meteen goed en verzorgd doen, toch? Op bijeenkomsten waar je je onderneming eruit wilt laten springen, is het zaak om herkenbaar en tegelijk origineel voor de dag te komen. Ook naar bedrijfspresentaties of workshops op locatie neem je deze blikvangers mee. Met een beetje geluk is de rollup banner zelfs dagelijks bruikbaar!

Vertel het verhaal van jouw bedrijf in één oogopslag

Op de rollup banners kun je net zo veel informatie laten drukken als je wilt, net zoals op posters. Op Expofit doe je inspiratie op: de kleuren zijn onbeperkt en er kunnen zowel foto's als teksten en logo's op staan. Welk verhaal wil je vertellen? Denk daar goed over na! De ene ondernemer heeft genoeg aan een foto en slogan, de andere wil dat meer toelichten met langere teksten of een collage van afbeeldingen en symbolen. Gezien de afmetingen van rollup banners is er van alles mogelijk. Geen ideeën voor een ontwerp? Met de voorbeelden erbij kom je vanzelf een stuk verder. Of overleg met een gelijkgestemde. Let op: het fotomateriaal moet wel de vereiste resolutie hebben.

Dagelijks gebruik voor winkels en horeca

Dit reclamemateriaal komt op veel meer plaatsen van pas dan alleen evenementen. Heb je een winkel of horecazaak en wil je de aandacht van voorbijgangers trekken, dan plaats je een of enkele rollup banners in de loop. Niet hinderlijk natuurlijk, en volgens de eventuele richtlijnen van de gemeente. Zo nodig plaats je ze achter het raam of in je etalage. Ook binnen overtuigen deze eyecatchers potentiële klanten. Denk aan kledingzaken, waar modellen op manshoge banners poseren in de jeans en accessoires die jij verkoopt. Of autoshowrooms, met een foto van de auto die door een prachtig, zonovergoten landschap rijdt. Horeca ondernemers kunnen er weer een bepaalde specialiteit mee aanprijzen. Op een moderne, in het oog springende en aansprekende manier. Dat is de kracht van een rollup banner!