Dacht je dat zingen en acteren voor beroemdheden meer dan genoeg was? Dan heb je het fout, want de volgende 10 beroemdheden hebben naast hun drukke agenda ook nog eens een eigen bedrijf! Wist jij dit?
1. George Clooney - Casamigos tequila
De acteur startte een lijn tequila samen met zijn vriend Rande Gerber (de man van Cindy Crawford), omdat ze de smaak van het drankje zo lekker vonden. De naam van het merk betekent "Het huis van vrienden".
2. Drew Barrymore - Flower beauty
De actrice is sinds 2012 eigenaar van deze make-uplijn, omdat ze graag betaalbare en kwalitatief goede cosmetica wilde verkopen. Drew is zelf het gezicht van het merk.
3. Beyoncé Knowles: 22 days nutrition
Beyoncè is letterlijk en figuurlijk een bezige bij. De zangeres is een samenwerking aangegaan met haar diëtist Marco Borges, en daar kwam 22 days nutrition uit: een vegan maaltijden-bezorgdienst. Bey vindt het zelf een geweldig programma voor mensen die gemotiveerd willen blijven om betere voedingskeuzes te maken.
4. Karlie Kloss - Karlie's Kookies
Het model heeft samen met een bakkerij een koekjes-lijn gelanceerd met gluten- en lactosevrije koekjes. Een deel van de opbrengsten gaat naar het goede doel.
5. Jessica Alba - The Honest Company
Jessica Alba is waanzinnig succesvol met haar bedrijf waarbij ze veilige en biologische producten verkoopt. Haar bedrijf is inmiddels meer dan een miljard waard en daarmee is ze één van de meest succesvolle zakenvrouwen van Amerika.