Kan deze vrouw de reputatie van Harry en Meghan redden?

All eyes on La Schirmer dus!

Ze mogen dan wel hun eigen luxe leventje leiden aan de andere kant van de wereld, hun reputatie wordt er niet beter op…

En dát kunnen H&M ook wel voelen. Hierom hebben ze besloten het anders aan te pakken en een volgende stap te zetten om hun merk Archewell te versterken. Het koppel heeft Christine Schirmer aangenomen als communicatieverantwoordelijke. Aan haar de taak om de communicatie rondom hun organisatie Archewell en andere projecten in de puntjes te verzorgen. Christine werkte eerder al voor grote bedrijven zoals Apple en Pinterest. De meid zal dus goed weten wat ze doet.

Ondanks de vele en grote inspanningen (H&M zoom'en erop los, miljoenencontract met Netflix, een Invictus-benefiet laten streamen door Amazon, om er maar een paar te noemen) is de populariteit rondom het koppel enorm gedaald. Britse magazines maakten eerder al bekend dat covers met de Sussex'jes niet meer goed werden verkocht. Ook worden Harry en Meghan geweerd door het Britse Koningshuis zelf. Prins Harry mocht niet aanwezig zijn tijdens de jaarlijkse Remembrance Sunday-viering, wat hen daarna een klein publiciteitsschandaaltje opleverde.

Ook hielp het niet dat ze prins Charles eerder deze week geen gelukkige verjaardag wensten via Sociale Media. Klopt, ze hebben geen eigen pagina meer, maar foto's van liefdadigheidswerk hebben sindsdien óók hun eigen weg op het wijde web gevonden… All eyes on La Schirmer dus!

Bron: HLN, Daily Mail, People | Beeld: BrunoPress

Laatste nieuws