Presentatrice, musicalster, moeder... en straks ook hoofdredacteur? Chantal Janzen mag volgend jaar een nieuw project op haar cv schrijven: ze lanceert haar eigen glossy en website mét videokanaal.
Daarmee mag Linda de Mol met haar LINDA. rekenen op flinke concurrentie. Het nieuws van Chantal is eerder uitgelekt dan gepland en er zijn al heel wat details - die al dan niet bevestigd zijn - naar buiten gebracht.
Multimediabedrijf Medialane is het bedrijf waarmee Chantal Janzen in zee gaat om haar glossy en nieuwsplatform te maken. Wat is er tot nu toe bekend? Ze kunnen bevestigen dat er inderdaad samengewerkt wordt en dat er een blad komt. Maar 'pas in het voorjaar van 2017 zal er meer duidelijkheid komen over het blad'.
De geruchten gaan in ieder geval dat Chantal zich in hetzelfde vaarwater gaat bevinden als Linda. Werkende vrouwen tussen de 20 en 49 jaar zouden namelijk de doelgroep zijn die Chantal voor ogen heeft en daarnaast zou er naast het blad ook nog een platform zijn voor nieuws en video's. To be continued...