Wordt dit hippe drankje de koploper van ’n biertje? Danielle Oerlemans is al fan!

Met een bewuster drankje, zonder suiker en met minder calorieën, kun je letten op je levensstijl zonder jezelf alles te ontzeggen.

Danielle Oerlemans is een trendsetter als je 't ons vraagt.

Beeld je in: bruiswater met ongezoet fruit en alcohol. In de Verenigde Staten is het een enorme hit en is het drankje Hard Seltzer van het Nederlandse STËLZ uitgegroeid tot een serieuze concurrent van 'n biertje. In de eerste vijf maanden rolden er al meer dan een half miljoen blikjes van de band. Oh ja, hebben we al gezegd dat het drankje laag in calorieën is en hierdoor goed past in een bewuste levensstijl?

De Nederlandse Danielle Oerlemans was getuige van de trend in Amerika. Waar vroeger bier in de ijskasten stond, is dit volgens Oerlemans nu voor de helft Hard Seltzer. De trend speelt in op de bewustere levensstijl van de millennials en de 18+ generation Z. Deze consumenten letten meer op calorieën, en kijken daarom anders naar wijn, bier en cocktails. “Het was een kwestie van tijd voordat dit naar Nederland zou komen”, vertelt Danielle.

“De afgelopen maanden waren voor veel mensen ingewikkeld, ook qua eten en drinken: hoe kun je de juiste balans bewaren als je minder kunt bewegen? Met een bewuster drankje, zonder suiker en met minder calorieën, kun je letten op je levensstijl zonder jezelf alles te ontzeggen. Het is een slimmere manier van drinken.”

Een blikje STËLZ (250 ml) bevat 63 calorieën. STËLZ is volledig clean label: geen suikers, geen koolhydraten en geen gluten. Daarmee verslaat het zelfs champagne en prosecco, die vaak als de “bewuste” drankjes worden aangeprezen. Ten opzichte van bepaalde ciders bevat het zelfs maar één derde van de calorieën. Daarmee is het recordhouder wat betreft lage energiewaarde. Voor meer informatie: drinksteltz.nl

Bron: STËLZ

Laatste nieuws