Say what?! Christina Aguilera lanceert intieme tiplijn en bedproducten

De diva wil voor meer pret in bed zorgen.

Die Christina Aguilera is ook van alle markten thuis. Een gouden strotje, een imposante podium- én tv-carrière, en een booming business om plezier in bed mee te vergroten. Jawel, je leest het goed: Xtina gunt al haar fans een hoop vuurwerk tussen de lakens!

Sensuele zakenvrouw

Je zou denken dat ze met haar residentieconcerten in Las Vegas, theaterproductie van Burlesque, studio-opnames, en twee kinderen de handen vol heeft. Toch blijkt Christina Aguilera hiernaast nog voldoende tijd over te hebben. Zo is zij één van de mede-eigenaren van het ‘sexual wellness’-merk Playground. En vandaag lanceren zij in samenwerking met de showbizz-veterane een set bijzondere projecten aan!

Met een cheeky video op Instagram kregen we dit weekend al een kleine teaser van het nieuws, en vandaag hebben Playground en Xtina het nieuws wereldkundig gemaakt.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Christina Aguilera (@xtina)

Optimaal genieten

Zo lanceren zij namelijk een ‘libidoverhogend’ glijmiddel met de naam Pillow Talk, die naar verluidt door niemand minder dan la Aguilera zelf ontwikkeld is. Zo bevat het middeltje noten van roos, pioentjes, heliotroop en tonkaboon, en omschrijft oprichter Catherine Magee het als ‘warm, vrouwelijk, sexy, sensueel, romantisch, dromerig, subtiel, romig, verleidelijk en uitnodigend’. Dat je ’t maar weet.

Taboe

Nu is dat natuurlijk leuk en aardig, maar Playground heeft – zoals wel meer bedrijven anno nu – ook een missie. En die missie is om taboes rond seksualiteit te doorbreken, waarbij er in het bijzonder aandacht wordt besteed aan de schaamte die er op veel plekken nog altijd heerst rond seksuele pret en gezondheid voor vrouwen.

Daarom hebben Playground en Christina nu een hotline opgezet, waar mensen naartoe kunnen bellen voor intimiteitstips van de diva zelf. Ook kunnen ze hier meer info inwinnen over Pillow Talk, én kans maken op een één-op-één belletje met de artieste.

“Deze campagne spreekt vrouwen rechtstreeks aan, om betere gesprekken aan te moedigen en de cultuur van schaamte rond seksueel welzijn en genot voor vrouwen uit te dagen”, aldus Christina zelf. Kortom: plezier mét een boodschap. En daar lopen wij wel warm voor.

Bron: WWD | Beeld: NL Beeld

Laatste nieuws